Marketing online – nowości i ciekawostki
W zasadzie większość dobrze Wam znanych trzyliterowych skrótów zaczynających się na “S” przewijających się na tym blogasie (jak. SEO, SEM, SMO etc.) to nic innego jak marketing zintegrowany w sieci czy też wyszukiwarce. Jest jednak szansa, że części z Was nie będą interesowały “twarde” rzeczy jak algorytm Google, optymalizacja techniczna czy inne sprecyzowane zagadnienia – dlatego stworzyliśmy tę ostoję marketingowców, CMO’s i innych strategów, których codzienny świat to rozkminki szerszej wody, prezentacje, wymądrzanie się i “gadająca głowa”. Tu będzie ogólnie i tu będzie szeroko.
Marketing Zintegrowany aka Inbound Marketing
Jaka jest różnica między jednym a drugim? Żadna w zasadzie – tyle że jedna po naszemu, a druga w języku lengłydż. Będziemy tu o tym pisali, znajdziesz tu przykłady działań, case study oraz drogę ewolucji tej branży w polskim internecie.
Poniżej wszystkie wpisy w kategorii Marketing online:
Content marketing polega na tworzeniu i dzieleniu się z Twoją grupą docelową w Internecie sensownymi, wartościowymi informacjami. Content, który tworzysz, powinien ułatwiać rozmowę między informacjami, które publikujesz i potrzebami Twoich klientów.
Oto jeden z najbardziej przerażających, ale i znanych scenariuszy w świecie WordPressu: zainwestowałeś setki (jeśli nie tysiące!) złotych w stworzenie niesamowitej strony internetowej, a ona w ogóle nie pojawia się w wyszukiwarkach
Nie sposób nie docenić lokalnego SEO i optymalizacji strony www pod kątem lokalności. Czy Twoja firma korzysta z dobrodziejstw lokalnego SEO?
Aging Delay i Fresh Site bonus to promowanie Twojej domeny na starcie przez Google. Jak to działa? To mit czy prawda? Czytaj na naszym blogu.
Jak dobierać frazy pod SEO – czyli krótki poradnik dla początkujących jak opracować słowa kluczowe, aby Twoje SEO i SEM były skuteczne i opłacalne.