Google Shopping Actions – co to jest?
Google Shopping Actions – słyszałeś o tym ale nie wiesz dokładnie co to jest? No to zapraszamy do lektury.
W naszej percepcji SEM to druga, najważniejsza odnoga marketingu zintegrowanego online. Oczywiście to nasz system wartości a sama definicja SEM składa się z wielu innych pojęć ;) Zaraz po niej zaś jawi się gdzieś dalej SMO, czyli social media. Czym tak na prawdę jest SEM? Utarło się, że to SEO + szeroko pojęta reklama płatna w sieci, jak na przykład Linki Sponsorowane Google AdWords (w wynikach wyszukiwania) czy też reklama displayowa i remarketing (tzw. reklama śledząca w GDN, czyli sieci serwisów partnerskich Google). Reklamować się można także na innych serwisach, poza Google i innymi wyszukiwarkami – zwyczajnie, na zasadzie kampanii bannerowej. W tej kategorii znajdziesz wpisu dotyczące głównie tej części reklamowej i komercyjnej.
Brzmi dziwnie? To właśnie chyba najbardziej popularna definicja tego, o czym poczytasz poniżej. Dowiedz się więcej o linkach sponsorowanych, bannerach i innej formie reklamy PPC .
Google Shopping Actions – słyszałeś o tym ale nie wiesz dokładnie co to jest? No to zapraszamy do lektury.
A czemu by nie napisać wielkiego wpisu zawierającego ponad 100 przydatnych porad SEO, które zebrane w jednym miejscu przydadzą się być może komuś na początku jego SEO drogi? :)
Clickbait: czym dokładnie jest i dlaczego ma duże znaczenie dla małych firm? Clickbait od dawna wykorzystywany przez marketingowców aby… Czytaj Dalej
Czy kiedykolwiek otrzymałeś karę od Google na jednej ze swoich stron internetowych? Bądź doświadczyłeś utraty widoczności w takim stopniu, że jedyne, co można zrobić to zacząć wszystko od nowa? Cóż,…
Cyfrowy świat marketingu, czy cyfrowy marketing to tak pięknie nie po ludzku nazywany Digital Marketing. Jest to nic innego jak prowadzenie działań polegających na wykorzystaniu mediów cyfrowych (np. telewizja, Internet, komóreczka) w celu dotarcia do określonej grupy docelowej, czyli, oho już marketing :)