SEM, czyli Search Engine Marketing

 

W naszej percepcji SEM to druga, najważniejsza odnoga marketingu zintegrowanego online. Oczywiście to nasz system wartości a sama definicja SEM składa się z wielu innych pojęć ;) Zaraz po niej zaś jawi się gdzieś dalej SMO, czyli social media. Czym tak na prawdę jest SEM? Utarło się, że to SEO + szeroko pojęta reklama płatna w sieci, jak na przykład Linki Sponsorowane Google AdWords (w wynikach wyszukiwania) czy też reklama displayowa i remarketing (tzw. reklama śledząca w GDN, czyli sieci serwisów partnerskich Google).  Reklamować się można także na innych serwisach, poza Google i innymi wyszukiwarkami – zwyczajnie, na zasadzie kampanii bannerowej. W tej kategorii znajdziesz wpisu dotyczące głównie tej części reklamowej i komercyjnej.

 

SEM = SEO + PPC

Brzmi dziwnie? To właśnie chyba najbardziej popularna definicja tego, o czym poczytasz poniżej. Dowiedz się więcej o linkach sponsorowanych, bannerach i innej formie reklamy PPC .

 

Poniżej wszystkie wpisy w kategorii reklamy online: