Jakość strony WWW a wpływ na SEO i pozycje w Google
Jakość witryny powinna pozostawać głównym priorytetem dla każdego administratora strony internetowej. Jednak jak zdefiniować ten parametr?
Doszliśmy do wniosku, że bloga SEMandSEO.pl znają, szanują i lubią chyba już wszyscy w rodzimym internecie i lokalnych intranetach. Ale są pewne niszowe marki i firmy, które nie ociekają takim splendorem i nie dostąpiły jeszcze tego zaszczytu noszenia metki rozpoznawalnej i znanej marki. Dlatego wychodząc na przeciw apetytowi na zrobienie czegoś etycznego, postanowiliśmy w tej sekcji przybliżyć Wam pewną małą, nikomu nie znaną firmę i markę – Google Inc.
W tej kategorii będziemy pisali o jej poczynaniach, małych i dużych zmianach, specyfice, będziemy spekulowali, przewidywali, analizowali, wściekali się, dziękowali, załamywali ręce i podnosili innych na duchu – będziemy pisali o wyszukiwarce Google – aż nie będziemy pewni, że dzięki nam stała się dużą, dynamicznie rozwijającą się firmą i rozpoznawalną marką ;)
Każda szanująca się wyszukiwarka ma swój algorytm – ma i Google. W związku z tym że lubimy wyzwania i życie z lekkim dreszczykiem emocji, postanowiliśmy przetestować ten algorytm idąc pod prąd, wpisaliśmy “google” w Google. Wyniki tego oraz innych eksperymentów będziemy opisywali w tej kategorii – czytaj, śledź i dyskutuj. Będzie ciekawie :)
Jakość witryny powinna pozostawać głównym priorytetem dla każdego administratora strony internetowej. Jednak jak zdefiniować ten parametr?
Sierpień 2021, Wyszukiwarka firmy Alphabet, szerzej znana jako Google, zmienia zasady wyświetlania meta title w wynikach wyszukiwania. Panika we wsi, Niemcy na rowerach – czy to już koniec SEO?? Przyjrzyjmy…
Jakość serwisu internetowego można definiować na 100 sposobów, oczywiście również przez pryzmat wytycznych dla Webmasterów od Google. Ostatnio sporo mówi się też o nowym spojrzeniu na tę jakość – bo…
Mobile First Index ma wejść w pełni w życie we wrześniu 2020 roku. Powstanie drugi, osobny indeks mobilny – obejmie to wszystkie serwisy w sieci.
Optymalizacja pod Voice Search to był hit. Rewolucja. Ale czy faktycznie tak jest? Co powiecie na ostatniego tweeta Garego Illyesa?