Core Web Vitals: kolejny święty graal SEO
Jakość serwisu internetowego można definiować na 100 sposobów, oczywiście również przez pryzmat wytycznych dla Webmasterów od Google. Ostatnio sporo mówi się też o nowym spojrzeniu na tę jakość – bo…
W zasadzie większość dobrze Wam znanych trzyliterowych skrótów zaczynających się na “S” przewijających się na tym blogasie (jak. SEO, SEM, SMO etc.) to nic innego jak marketing zintegrowany w sieci czy też wyszukiwarce. Jest jednak szansa, że części z Was nie będą interesowały “twarde” rzeczy jak algorytm Google, optymalizacja techniczna czy inne sprecyzowane zagadnienia – dlatego stworzyliśmy tę ostoję marketingowców, CMO’s i innych strategów, których codzienny świat to rozkminki szerszej wody, prezentacje, wymądrzanie się i “gadająca głowa”. Tu będzie ogólnie i tu będzie szeroko.
Jaka jest różnica między jednym a drugim? Żadna w zasadzie – tyle że jedna po naszemu, a druga w języku lengłydż. Będziemy tu o tym pisali, znajdziesz tu przykłady działań, case study oraz drogę ewolucji tej branży w polskim internecie.
Jakość serwisu internetowego można definiować na 100 sposobów, oczywiście również przez pryzmat wytycznych dla Webmasterów od Google. Ostatnio sporo mówi się też o nowym spojrzeniu na tę jakość – bo…
Optymalizacja pod Voice Search to był hit. Rewolucja. Ale czy faktycznie tak jest? Co powiecie na ostatniego tweeta Garego Illyesa?
A czemu by nie napisać wielkiego wpisu zawierającego ponad 100 przydatnych porad SEO, które zebrane w jednym miejscu przydadzą się być może komuś na początku jego SEO drogi? :)
No i jest! Pierwszy dokumentalny film o SEO i optymalizacji! Poznaj historię naszej profesji z relacji największych celebrytów branży.
Clickbait: czym dokładnie jest i dlaczego ma duże znaczenie dla małych firm? Clickbait od dawna wykorzystywany przez marketingowców aby… Czytaj Dalej