Jakość strony WWW a wpływ na SEO i pozycje w Google
Jakość witryny powinna pozostawać głównym priorytetem dla każdego administratora strony internetowej. Jednak jak zdefiniować ten parametr?
Serwis internetowy, który gawiedź zwykła nazywać potocznie stroną www (nazywamy więc i my), to kręgosłup wszystkich działań w sieci, początek i koniec, szansa jak i zagrożenie – to podstawa wszystkich działań w marketingu online. Jeśli masz dobrą, nowoczesną, responsywną (bądź mobilną) stronę – przyjazną zarówno użytkownikowi jak i wyszukiwarce, jesteś o krok bliżej do sukcesu w SERP. Ale tylko krok. Pozostaje jeszcze cała reszta, social media, SEO, SEM itd. Oczywiście bez zgrzebnego serwisu nie masz co nawet o tym marzyć.
W tej kategorii piszemy o wszystkich najważniejszych rzeczach dotyczących stron, serwisów, blogów, CMS’ów, platform, portali, wortali, frameworków oraz obowiązujących trendów, kierunków rozwoju i standardów.
Co z tego że stworzyłeś fajny serwis, ale czy jest zoptymalizowany pod aktualnie obowiązujące wymogi jakościowe Big G? Jest spora lista technikaliów, przez które warto przejść. Optymalizacja SEO to gorący i dynamicznie rozwijający się temat w środowisku. Poznaj go bliżej na naszym blogu.
Jakość witryny powinna pozostawać głównym priorytetem dla każdego administratora strony internetowej. Jednak jak zdefiniować ten parametr?
Mobile First Index ma wejść w pełni w życie we wrześniu 2020 roku. Powstanie drugi, osobny indeks mobilny – obejmie to wszystkie serwisy w sieci.
Masz PDF ale wydaje Ci się że nie wyciskasz z niego wszystkiego? Zapewne brak Ci optymalizacji PDF pod SEO. No to masz 10 eleganckich porad jak to zrobić “na gotowo” :)
Fundamentalny przewodnik po technicznym SEO dla wersji mobilnych stron, które cały czas zyskują na potencjale i bez których zginiesz marnie w SERP ;)
Google wypuszcza kreatora stron internetowych dla małych firm – jeśli z jakichś przyczyn nie jesteś w stanie zorganizować sobie “typowej” strony www, to jest alternatywa.