Google+ zostanie oficjalnie zamknięty 2 kwietnia 2019
Oficjalne zamknięcie portalu Google+ zostało zaplanowane na 2 kwietnia. Użytkownicy mało czasu na odzyskanie swoich danych z Google+, zanim znikną one bezpowrotnie.
Są rzeczy bardziej lub mniej oczywiste, ale jeśli w XXI wieku ktoś jeszcze nie zrozumiał, że social media to absolutny must have każdego biznesu i tworu, który aspiruje do tego, by być widocznym – powinien zdecydowanie poczytać poniższe wpisy. Budowanie zasięgów, wzmacnianie marki, dodatkowy kaloryczny ruch i zaangażowanie, to chyba te ważniejsze aspekty obecności w portalach społecznościowych. Wiemy, że jest ich więcej i spróbujemy przejść przez większość z nich. Na naszym blogu sukcesywnie będziemy odkrywać coraz mniej tajemnicze, acz wciąż niezmiennie pasjonujące arkany social media, nowości z branży, odkrycia, rozwój i codzienną prozę największych graczy:
Sprawdź poniższe wpisy tematyczne, infografiki oraz nasze luźne rozprawy na temat plusów, minusów i ogólnej percepcji tego arcy ciekawego tematu, bez którego marketing online nigdy by sobie nie poradził.
Oficjalne zamknięcie portalu Google+ zostało zaplanowane na 2 kwietnia. Użytkownicy mało czasu na odzyskanie swoich danych z Google+, zanim znikną one bezpowrotnie.
A czemu by nie napisać wielkiego wpisu zawierającego ponad 100 przydatnych porad SEO, które zebrane w jednym miejscu przydadzą się być może komuś na początku jego SEO drogi? :)
Google wypuszcza kreatora stron internetowych dla małych firm – jeśli z jakichś przyczyn nie jesteś w stanie zorganizować sobie “typowej” strony www, to jest alternatywa.
Clickbait: czym dokładnie jest i dlaczego ma duże znaczenie dla małych firm? Clickbait od dawna wykorzystywany przez marketingowców aby… Czytaj Dalej
UGC to szerokie pojęcie ale w tym monologu dowiesz się więcej o opiniach i recenzjach. Gdzie warto je zbierać i czy pomogą Ci w Twoim SEO? Słowem: Użytkownik w służbie Twojego SEO, czyli sukces w SERP!