Promocja sklepu w Social Media
Kilkanaście milionów użytkowników Internetu w Polsce posiada konto na Facebooku, najbardziej popularnym w tej chwili portalu społecznościowym w Polsce.
W zasadzie większość dobrze Wam znanych trzyliterowych skrótów zaczynających się na “S” przewijających się na tym blogasie (jak. SEO, SEM, SMO etc.) to nic innego jak marketing zintegrowany w sieci czy też wyszukiwarce. Jest jednak szansa, że części z Was nie będą interesowały “twarde” rzeczy jak algorytm Google, optymalizacja techniczna czy inne sprecyzowane zagadnienia – dlatego stworzyliśmy tę ostoję marketingowców, CMO’s i innych strategów, których codzienny świat to rozkminki szerszej wody, prezentacje, wymądrzanie się i “gadająca głowa”. Tu będzie ogólnie i tu będzie szeroko.
Jaka jest różnica między jednym a drugim? Żadna w zasadzie – tyle że jedna po naszemu, a druga w języku lengłydż. Będziemy tu o tym pisali, znajdziesz tu przykłady działań, case study oraz drogę ewolucji tej branży w polskim internecie.
Kilkanaście milionów użytkowników Internetu w Polsce posiada konto na Facebooku, najbardziej popularnym w tej chwili portalu społecznościowym w Polsce.
Większość sklepów internetowych konsekwentnie twierdzi, że ich działalność jest prowadzona w zgodzie z obowiązującym prawem.
Kontakt z klientem i jego jakość są w sprzedaży na odległość (a jej formą jest właśnie sklep internetowy) szczególnie ważne. W nietypowych warunkach zakupowych…
Aby pozyskać klienta, musimy najpierw zdobyć jego zaufanie. Potencjalny nabywca musi być przekonany, że ma do czynienia z solidną, działającą zgodnie z prawem firmą.
Polska jako państwo członkowskie Unii Europejskiej musi przestrzegać dyrektywy 95/47/WE dotyczącej ochrony danych osobowych.