Core Web Vitals: kolejny święty graal SEO
Jakość serwisu internetowego można definiować na 100 sposobów, oczywiście również przez pryzmat wytycznych dla Webmasterów od Google. Ostatnio sporo mówi się też o nowym spojrzeniu na tę jakość – bo…
Ha! Nasze ulubione, jedyne SEO! Codzienna walka z algorytmem wyszukiwarki trwa. Mówiąc o SEO trzeba wspomnieć o marketingu zintegrowanym online. Najwspanialsza branża pod słońcem ;) Dlaczego? Nasza praca codzienna opiera się na doświadczeniu zdobywanym empirycznie, strategii, jakości, konsekwencji, twórczości, kreatywności i determinacji – weź znajdź chociaż połowę z tych rzeczy w pracy dentysty, policjanta czy taksówkarza (oczywiście z pełnym szacunkiem dla tych profesji). SEO jest po prostu fajne, to dynamiczna branża, która żyje i rozwija się w pełnej symbiozie i zgodzie z wyszukiwarką Google i jej algorytmem. I choć czasami jest to toksyczny związek, który kończy się awanturą i fochem, to jesteśmy od siebie uzależnieni i nie potrafimy bez siebie żyć.
Ktoś kiedyś powiedział, że “SEO jest dla biedaków, których nie stać na Adwords” – to oczywiście pół legenda, pół prawda, pół nieprawda. My jednak lubimy naszą branże, trzymamy z nią i chcemy się dzielić swoją wiedzą, którą agregujemy od wielu lat. Jeśli chcesz – korzystaj do woli. Sprawdź nasze aktualności, nowinki, case study i ciekawostki ze świata SEO .
Jakość serwisu internetowego można definiować na 100 sposobów, oczywiście również przez pryzmat wytycznych dla Webmasterów od Google. Ostatnio sporo mówi się też o nowym spojrzeniu na tę jakość – bo…
Optymalizacja pod Voice Search to był hit. Rewolucja. Ale czy faktycznie tak jest? Co powiecie na ostatniego tweeta Garego Illyesa?
Końcówka września przyniosła kolejną zmianę w algorytmie wyszukiwarki Google. Co przyniesie ta aktualizacja? Zieleń czy czerwień?
W czerwcu miała miejsce kolejna aktualizacja algorytmu Google, którą nazwano nieoficjalnie “June 2019 Core Update”. Poprzednio większe zmiany w algorytmie wprowadzono w marcu 2019, kiedy to wiele stron odzyskało ruch po stratach z sierpniowego Medic Update 2018.
Google wypuściło pierwszy z serii filmów, w których poprzez swój kanał na YouTube starają się doktoryzować SEOwców