Jak uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja wpływają na SEO?
Google używa uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji do prezentowania użytkownikom najbardziej odpowiednich wyników. Jak wpłynie to na przyszłość SEO?
Ha! Nasze ulubione, jedyne SEO! Codzienna walka z algorytmem wyszukiwarki trwa. Mówiąc o SEO trzeba wspomnieć o marketingu zintegrowanym online. Najwspanialsza branża pod słońcem ;) Dlaczego? Nasza praca codzienna opiera się na doświadczeniu zdobywanym empirycznie, strategii, jakości, konsekwencji, twórczości, kreatywności i determinacji – weź znajdź chociaż połowę z tych rzeczy w pracy dentysty, policjanta czy taksówkarza (oczywiście z pełnym szacunkiem dla tych profesji). SEO jest po prostu fajne, to dynamiczna branża, która żyje i rozwija się w pełnej symbiozie i zgodzie z wyszukiwarką Google i jej algorytmem. I choć czasami jest to toksyczny związek, który kończy się awanturą i fochem, to jesteśmy od siebie uzależnieni i nie potrafimy bez siebie żyć.
Ktoś kiedyś powiedział, że “SEO jest dla biedaków, których nie stać na Adwords” – to oczywiście pół legenda, pół prawda, pół nieprawda. My jednak lubimy naszą branże, trzymamy z nią i chcemy się dzielić swoją wiedzą, którą agregujemy od wielu lat. Jeśli chcesz – korzystaj do woli. Sprawdź nasze aktualności, nowinki, case study i ciekawostki ze świata SEO .
Google używa uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji do prezentowania użytkownikom najbardziej odpowiednich wyników. Jak wpłynie to na przyszłość SEO?
Czym jest lokalne SEO? Czy lokalne wyniki wyszukiwań znacząco się różnią? W powyższym poście przedstawiamy niezbędne informacje dotyczące lokalnego SEO.
5 porad na temat SEO na YouTube, czyli pozycjonowanie filmów video oraz wspomaganie usługi SEO dzięki dobrze prowadzonemu profilowi w serwisie.
Content marketing polega na tworzeniu i dzieleniu się z Twoją grupą docelową w Internecie sensownymi, wartościowymi informacjami. Content, który tworzysz, powinien ułatwiać rozmowę między informacjami, które publikujesz i potrzebami Twoich klientów.
Oto jeden z najbardziej przerażających, ale i znanych scenariuszy w świecie WordPressu: zainwestowałeś setki (jeśli nie tysiące!) złotych w stworzenie niesamowitej strony internetowej, a ona w ogóle nie pojawia się w wyszukiwarkach