Marcowy update algorytmu Google

Marcowa zmiana w algorytmie Google

To już pewne – była zmiana w algo. Nazywa się ładnie, bo „March 2019 Core Update.” Wpada w ucho, dobry ambient marketing. Być może zmienią nazwę, ale może taka już zostanie. Z resztą jakie to ma znaczenie, skoro namieszało fest…

Marcowa zmiana w algorytmie Google – March 2019 Core Update.

 

A tu o samej nazwie, jakże fantazyjnej:

Jak czytamy w wypowiedzi Googlersa:

„Każdego dnia Google wdraża jedną lub więcej zmian mających na celu poprawę naszych wyników. Niektóre koncentrują się na konkretnych ulepszeniach. Niektóre są ogólnymi zmianami. W zeszłym tygodniu puściliśmy szeroką aktualizację algorytmu podstawowego. Robimy to rutynowo kilka razy w roku.

Tak jak w przypadku każdej aktualizacji, niektóre witryny mogą odnotowywać spadki lub wzrosty. To nie jest tak, że strony, które spadły stały się w rozumieniu algorytmu gorsze. Zamiast tego zmiany w naszych systemach przynoszą korzyści stronom, które wcześniej nie były nagradzane.

Nie ma „planu naprawczego” dla stron, które spadły przy tej zmianie. Najlepszym pomysłem będzie pozostawanie skoncentrowanym na budowaniu doskonałej zawartości. Z czasem może się zdarzyć, że przy następnej zmianie to Twoja strona zyska na rankingu. ”

Yada dada, bla bla bla ;)

Namieszało i tyle.

marcowa zmiana w google

No nic – napiszemy świeże, angażujące, unikatowe contenty (kingi) i na pewno będzie dobrze. Skoro Google tak mówi, to tak musi być :)

 

L

8 komciów

  1. Adrian

    Akurat ja jestem całkiem zadowolony z tej aktualizacji. Parę miesięcy miałem problem z przebiciem się mimo naprawdę dobrych tekstów, a od 12 marca nagle same wzrosty. Zawsze po aktualizacjach tylko traciłem i w końcu doczekałem się od „wujka G” małego prezentu ;)

  2. Również jestem zadowolony z tej aktualizacji. Praktycznie wszystkie moje strony dość mocno w górę. Zupełnie jakby po spadkach z zeszłego roku wróciły na swoje miejsce :)

    A w głównej mierze są to witryny dość bogate w content.

    • Łukasz Lewczuk

      |Autor

      Tak. Generalnie jak pokazuje monitoring SERP Senuto, w zasadzie dopiero 5 kwietnia (!) się uspokoiło. Od połowy marca wszystko na czerwono. A żeby było ciekawiej, na początku kwietnia w Google był jeszcze bug, który wywalił „na chwilę” sporo zasobów z indeksu, więc znowu powariowało wszystko – na szczęście chwilowo.

  3. Hej.

    Te zmiany w algorytmach staly sie na porządku dziennym. Czyli co? Dobry kontent i powinno byc dobrze? Pewnie ważne też są linki przychodzące. A właściwie ich jakość.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *