Google Trends: Porno zdetronizowane – witamy Pokemon GO
Stała się rzecz niesłychana – Pokemon GO zdetronizowało frazę “porn” w Google Trends! Świat oszalał, wszyscy łapią Pokemony a ero-sajty liczą straty ;) Zobacz statystyki!
Doszliśmy do wniosku, że bloga SEMandSEO.pl znają, szanują i lubią chyba już wszyscy w rodzimym internecie i lokalnych intranetach. Ale są pewne niszowe marki i firmy, które nie ociekają takim splendorem i nie dostąpiły jeszcze tego zaszczytu noszenia metki rozpoznawalnej i znanej marki. Dlatego wychodząc na przeciw apetytowi na zrobienie czegoś etycznego, postanowiliśmy w tej sekcji przybliżyć Wam pewną małą, nikomu nie znaną firmę i markę – Google Inc.
W tej kategorii będziemy pisali o jej poczynaniach, małych i dużych zmianach, specyfice, będziemy spekulowali, przewidywali, analizowali, wściekali się, dziękowali, załamywali ręce i podnosili innych na duchu – będziemy pisali o wyszukiwarce Google – aż nie będziemy pewni, że dzięki nam stała się dużą, dynamicznie rozwijającą się firmą i rozpoznawalną marką ;)
Każda szanująca się wyszukiwarka ma swój algorytm – ma i Google. W związku z tym że lubimy wyzwania i życie z lekkim dreszczykiem emocji, postanowiliśmy przetestować ten algorytm idąc pod prąd, wpisaliśmy “google” w Google. Wyniki tego oraz innych eksperymentów będziemy opisywali w tej kategorii – czytaj, śledź i dyskutuj. Będzie ciekawie :)
Stała się rzecz niesłychana – Pokemon GO zdetronizowało frazę “porn” w Google Trends! Świat oszalał, wszyscy łapią Pokemony a ero-sajty liczą straty ;) Zobacz statystyki!
Google używa uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji do prezentowania użytkownikom najbardziej odpowiednich wyników. Jak wpłynie to na przyszłość SEO?
Czym jest lokalne SEO? Czy lokalne wyniki wyszukiwań znacząco się różnią? W powyższym poście przedstawiamy niezbędne informacje dotyczące lokalnego SEO.
5 porad na temat SEO na YouTube, czyli pozycjonowanie filmów video oraz wspomaganie usługi SEO dzięki dobrze prowadzonemu profilowi w serwisie.
Nie sposób nie docenić lokalnego SEO i optymalizacji strony www pod kątem lokalności. Czy Twoja firma korzysta z dobrodziejstw lokalnego SEO?