SEO: The Movie, czyli pierwszy film dokumentalny o SEO
No i jest! Pierwszy dokumentalny film o SEO i optymalizacji! Poznaj historię naszej profesji z relacji największych celebrytów branży.
Doszliśmy do wniosku, że bloga SEMandSEO.pl znają, szanują i lubią chyba już wszyscy w rodzimym internecie i lokalnych intranetach. Ale są pewne niszowe marki i firmy, które nie ociekają takim splendorem i nie dostąpiły jeszcze tego zaszczytu noszenia metki rozpoznawalnej i znanej marki. Dlatego wychodząc na przeciw apetytowi na zrobienie czegoś etycznego, postanowiliśmy w tej sekcji przybliżyć Wam pewną małą, nikomu nie znaną firmę i markę – Google Inc.
W tej kategorii będziemy pisali o jej poczynaniach, małych i dużych zmianach, specyfice, będziemy spekulowali, przewidywali, analizowali, wściekali się, dziękowali, załamywali ręce i podnosili innych na duchu – będziemy pisali o wyszukiwarce Google – aż nie będziemy pewni, że dzięki nam stała się dużą, dynamicznie rozwijającą się firmą i rozpoznawalną marką ;)
Każda szanująca się wyszukiwarka ma swój algorytm – ma i Google. W związku z tym że lubimy wyzwania i życie z lekkim dreszczykiem emocji, postanowiliśmy przetestować ten algorytm idąc pod prąd, wpisaliśmy “google” w Google. Wyniki tego oraz innych eksperymentów będziemy opisywali w tej kategorii – czytaj, śledź i dyskutuj. Będzie ciekawie :)
No i jest! Pierwszy dokumentalny film o SEO i optymalizacji! Poznaj historię naszej profesji z relacji największych celebrytów branży.
Czy Google radzi sobie z Java Scriptem i poleceniami Ajax? To pytanie zadają sobie wszyscy planujący bądź posiadający sajty, które opierają się na technologii JS i Angular. Oto ciekawy eksperyment, który rzuca światło na to zjawisko.
Czy na początku marca miała miejsce kolejna zmiana w algorytmie Google, tym razem o nazwie Fred? Ponoć wycelowana jest w linki spamerskie. Słyszałeś?
Znowu coś miesza w SERP, wszyscy ślepo powtarzają info zza wielkiej wody, że to Świstak. Prawda li to? Sprawdźmy. Oto, co powinieneś wiedzieć o ostatnich wydarzeniach w Google.
W świecie SEO pojawiło się ostatnio wiele definicji pojęcia „crawl budget” (można je spróbować przetłumaczyć roboczo jako budżet indeksowania witryny). Ale cóż to takiego? Czy powinieneś się bać, młody Seowcu?