Wrzesień – Google odpala kolejną zmianę w algorytmie
Końcówka września przyniosła kolejną zmianę w algorytmie wyszukiwarki Google. Co przyniesie ta aktualizacja? Zieleń czy czerwień?
Doszliśmy do wniosku, że bloga SEMandSEO.pl znają, szanują i lubią chyba już wszyscy w rodzimym internecie i lokalnych intranetach. Ale są pewne niszowe marki i firmy, które nie ociekają takim splendorem i nie dostąpiły jeszcze tego zaszczytu noszenia metki rozpoznawalnej i znanej marki. Dlatego wychodząc na przeciw apetytowi na zrobienie czegoś etycznego, postanowiliśmy w tej sekcji przybliżyć Wam pewną małą, nikomu nie znaną firmę i markę – Google Inc.
W tej kategorii będziemy pisali o jej poczynaniach, małych i dużych zmianach, specyfice, będziemy spekulowali, przewidywali, analizowali, wściekali się, dziękowali, załamywali ręce i podnosili innych na duchu – będziemy pisali o wyszukiwarce Google – aż nie będziemy pewni, że dzięki nam stała się dużą, dynamicznie rozwijającą się firmą i rozpoznawalną marką ;)
Każda szanująca się wyszukiwarka ma swój algorytm – ma i Google. W związku z tym że lubimy wyzwania i życie z lekkim dreszczykiem emocji, postanowiliśmy przetestować ten algorytm idąc pod prąd, wpisaliśmy “google” w Google. Wyniki tego oraz innych eksperymentów będziemy opisywali w tej kategorii – czytaj, śledź i dyskutuj. Będzie ciekawie :)
Końcówka września przyniosła kolejną zmianę w algorytmie wyszukiwarki Google. Co przyniesie ta aktualizacja? Zieleń czy czerwień?
W czerwcu miała miejsce kolejna aktualizacja algorytmu Google, którą nazwano nieoficjalnie “June 2019 Core Update”. Poprzednio większe zmiany w algorytmie wprowadzono w marcu 2019, kiedy to wiele stron odzyskało ruch po stratach z sierpniowego Medic Update 2018.
Google wypuściło pierwszy z serii filmów, w których poprzez swój kanał na YouTube starają się doktoryzować SEOwców
To już pewne – była zmiana w algo. Nazywa się ładnie, bo “March 2019 Core Update.” Wpada w ucho, dobry ambient marketing.
Oficjalne zamknięcie portalu Google+ zostało zaplanowane na 2 kwietnia. Użytkownicy mało czasu na odzyskanie swoich danych z Google+, zanim znikną one bezpowrotnie.