Google usuwa możliwość wymiany sitelinków z Search Console
Po 9 latach wiernej służby w walce o lepsze SERPy, z Google Search Console znika opcja blokowania poszczególnych podstron, aby nie wyświetlały się w sitelinkach.
Doszliśmy do wniosku, że bloga SEMandSEO.pl znają, szanują i lubią chyba już wszyscy w rodzimym internecie i lokalnych intranetach. Ale są pewne niszowe marki i firmy, które nie ociekają takim splendorem i nie dostąpiły jeszcze tego zaszczytu noszenia metki rozpoznawalnej i znanej marki. Dlatego wychodząc na przeciw apetytowi na zrobienie czegoś etycznego, postanowiliśmy w tej sekcji przybliżyć Wam pewną małą, nikomu nie znaną firmę i markę – Google Inc.
W tej kategorii będziemy pisali o jej poczynaniach, małych i dużych zmianach, specyfice, będziemy spekulowali, przewidywali, analizowali, wściekali się, dziękowali, załamywali ręce i podnosili innych na duchu – będziemy pisali o wyszukiwarce Google – aż nie będziemy pewni, że dzięki nam stała się dużą, dynamicznie rozwijającą się firmą i rozpoznawalną marką ;)
Każda szanująca się wyszukiwarka ma swój algorytm – ma i Google. W związku z tym że lubimy wyzwania i życie z lekkim dreszczykiem emocji, postanowiliśmy przetestować ten algorytm idąc pod prąd, wpisaliśmy “google” w Google. Wyniki tego oraz innych eksperymentów będziemy opisywali w tej kategorii – czytaj, śledź i dyskutuj. Będzie ciekawie :)
Po 9 latach wiernej służby w walce o lepsze SERPy, z Google Search Console znika opcja blokowania poszczególnych podstron, aby nie wyświetlały się w sitelinkach.
Bloga SemandSeo raczej nie trzeba na tej planecie nikomu przedstawiać, natomiast jeśli chodzi o Google to tu już nie jest za różowo, dlatego sprawdźcie nową infografikę 12 ciekawostek o Google :)
Może się powtórzę, ale jak powszechnie wiadomo głównym celem wyszukiwarki Google (poza tym oczywistym skutkiem ubocznym;) jest pomaganie użytkownikom szybko znaleźć najlepsze odpowiedzi na swoje pytania, niezależnie od urządzenia, z którego korzystają.
Jakiś czas temu niejaki Pan Doantam Phan – Product Manager w Google – ogłosił kolejne dwie, bardzo znaczące, nadchodzące zmiany w wynikach wyszukiwania. Oczywiście, “by żyło się lepiej”, nam użytkownikom ;)
Pierwszą z nich jest…
UGC to szerokie pojęcie ale w tym monologu dowiesz się więcej o opiniach i recenzjach. Gdzie warto je zbierać i czy pomogą Ci w Twoim SEO? Słowem: Użytkownik w służbie Twojego SEO, czyli sukces w SERP!
Jak wiemy algorytm Google opiera się o ponad 200 unikatowych czynników i sygnałów, które pomagają umiejscowić stronę w SERP – to tak z grubsza ;) Wiemy również, że jest taka…