Strony www, czyli webdesign
Serwis internetowy, który gawiedź zwykła nazywać potocznie stroną www (nazywamy więc i my), to kręgosłup wszystkich działań w sieci, początek i koniec, szansa jak i zagrożenie – to podstawa wszystkich działań w marketingu online. Jeśli masz dobrą, nowoczesną, responsywną (bądź mobilną) stronę – przyjazną zarówno użytkownikowi jak i wyszukiwarce, jesteś o krok bliżej do sukcesu w SERP. Ale tylko krok. Pozostaje jeszcze cała reszta, social media, SEO, SEM itd. Oczywiście bez zgrzebnego serwisu nie masz co nawet o tym marzyć.
W tej kategorii piszemy o wszystkich najważniejszych rzeczach dotyczących stron, serwisów, blogów, CMS’ów, platform, portali, wortali, frameworków oraz obowiązujących trendów, kierunków rozwoju i standardów.
Nie tylko budowa ale i optymalizacja SEO
Co z tego że stworzyłeś fajny serwis, ale czy jest zoptymalizowany pod aktualnie obowiązujące wymogi jakościowe Big G? Jest spora lista technikaliów, przez które warto przejść. Optymalizacja SEO to gorący i dynamicznie rozwijający się temat w środowisku. Poznaj go bliżej na naszym blogu.
Wszystkie wpisy w kategorii dotyczącej serwisów internetowych:
Czy Google radzi sobie z Java Scriptem i poleceniami Ajax? To pytanie zadają sobie wszyscy planujący bądź posiadający sajty, które opierają się na technologii JS i Angular. Oto ciekawy eksperyment, który rzuca światło na to zjawisko.
Google zapowiada bardzo ważne zmiany w swoim algorytmie – strony mobilne będą indeksowane w pierwszej kolejności, bo zwyczajnie liczba zapytań mobilnych rośnie. Co to oznacza dla nas, SEOwców?
SEOwcy go nienawidzą! Poznał odpowiedź na pytanie Subdomena czy Katalog! Sprawdź jak John Mueller stawia swoje sajty nie wychodząc z domu! ;) Sprawdź najnowsze newsy z hangouta i rankuj razem z Johnem :)
Oto jeden z najbardziej przerażających, ale i znanych scenariuszy w świecie WordPressu: zainwestowałeś setki (jeśli nie tysiące!) złotych w stworzenie niesamowitej strony internetowej, a ona w ogóle nie pojawia się w wyszukiwarkach
Nie sposób nie docenić lokalnego SEO i optymalizacji strony www pod kątem lokalności. Czy Twoja firma korzysta z dobrodziejstw lokalnego SEO?