SEO, zwane tyż pozycjonowaniem
Ha! Nasze ulubione, jedyne SEO! Codzienna walka z algorytmem wyszukiwarki trwa. Mówiąc o SEO trzeba wspomnieć o marketingu zintegrowanym online. Najwspanialsza branża pod słońcem ;) Dlaczego? Nasza praca codzienna opiera się na doświadczeniu zdobywanym empirycznie, strategii, jakości, konsekwencji, twórczości, kreatywności i determinacji – weź znajdź chociaż połowę z tych rzeczy w pracy dentysty, policjanta czy taksówkarza (oczywiście z pełnym szacunkiem dla tych profesji). SEO jest po prostu fajne, to dynamiczna branża, która żyje i rozwija się w pełnej symbiozie i zgodzie z wyszukiwarką Google i jej algorytmem. I choć czasami jest to toksyczny związek, który kończy się awanturą i fochem, to jesteśmy od siebie uzależnieni i nie potrafimy bez siebie żyć.
SEO = SEM – PPC ;)
Ktoś kiedyś powiedział, że “SEO jest dla biedaków, których nie stać na Adwords” – to oczywiście pół legenda, pół prawda, pół nieprawda. My jednak lubimy naszą branże, trzymamy z nią i chcemy się dzielić swoją wiedzą, którą agregujemy od wielu lat. Jeśli chcesz – korzystaj do woli. Sprawdź nasze aktualności, nowinki, case study i ciekawostki ze świata SEO .
Poniżej wszystkie wpisy w kategorii SEO:
Czy kiedykolwiek otrzymałeś karę od Google na jednej ze swoich stron internetowych? Bądź doświadczyłeś utraty widoczności w takim stopniu, że jedyne, co można zrobić to zacząć wszystko od nowa? Cóż,…
Może się powtórzę, ale jak powszechnie wiadomo głównym celem wyszukiwarki Google (poza tym oczywistym skutkiem ubocznym;) jest pomaganie użytkownikom szybko znaleźć najlepsze odpowiedzi na swoje pytania, niezależnie od urządzenia, z którego korzystają.
Jakiś czas temu niejaki Pan Doantam Phan – Product Manager w Google – ogłosił kolejne dwie, bardzo znaczące, nadchodzące zmiany w wynikach wyszukiwania. Oczywiście, “by żyło się lepiej”, nam użytkownikom ;)
Pierwszą z nich jest…
UGC to szerokie pojęcie ale w tym monologu dowiesz się więcej o opiniach i recenzjach. Gdzie warto je zbierać i czy pomogą Ci w Twoim SEO? Słowem: Użytkownik w służbie Twojego SEO, czyli sukces w SERP!
Jak wiemy algorytm Google opiera się o ponad 200 unikatowych czynników i sygnałów, które pomagają umiejscowić stronę w SERP – to tak z grubsza ;) Wiemy również, że jest taka…
Przyrządy pomiarowe szaleją, pozycje skaczą jak Maluch na Gierkówce a karmazyn słupków na Serp.Watch staje się powoli nudny – musi jakaś zmiana w algorytmie Google! Tylko jaka :)